Aprilsnar!
Aprilsnar!

Alt moderation og rådgivning på Cyberhus bliver selvfølgelig stadig varetaget af rigtige mennesker!
AI kan mange ting, og hvad fremtiden bringer for brug af AI i forskellige typer af rådgivning, vil kun tiden vise. Men her på Cyberhus kan du altså fortsat møde vores dygtige og engagerede rådgivere, uanset hvilket af vores tilbud du benytter.
Hvorfor ikke AI?
Selvom AI er effektivt og kan bruges i rigtig mange sammenhænge, er der stadig mange punkter, hvor rådgivning fra AI og mennesker adskiller sig.
Empati: En af de helt store forskelle mellem AI og vores rådgivere er menneskers evne til at sætte sig i andres sted, udvise empati og afstemme følelser både hos sig selv og andre. Du kan derfor fortsat møde vores rummelige, forstående og autentiske rådgivere både i brevkassen, på SMS-rådgivningen og i gruppechatten.
Menneskelig erfaring: Selvom AI er god til at finde og analysere data og derigennem kan danne sig et godt billede af generelle erfaringer, kan det trods alt ikke erstatte de erfaringer, som vores dygtige rådgivere har gjort sig gennem både deres eget liv og uddannelse.
Tryghed og omsorg: Ofte når vi åbner os op over for et andet menneske, søger vi ikke kun konkrete råd og hurtige løsninger. Det at blive lyttet til, set og anerkendt er en helt central og vigtig del af kontakten mellem to mennesker. Selvom AI kan være genereret til at give følelsesmæssige svar, kan det ikke erstatte det helt særlige, som opstår, når man åbner sig op over for et andet menneske.
Del dine tanker om AI med os i kommentarsporet
Mange unge benytter sig af AI i forskellige sammenhænge. Det kan være hjælp til skoleopgaver, idéer til opskrifter eller kreaprojekter eller måske bare en samtale, der bruges som tidsfordriv.
Nogle er skeptiske overfor AI, mens andre bruger det rigtig meget. Hvad er dine tanker om AI?
Tilføj kommentar