Jeg har skrevet til jer før om i har sommerferie
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg har skrevet før om i har sommerferie. Men hvordan kan det så være at jeg ikke kan komme igennem til jer på min telefon. For at skrive med jer.

Svar:
Hej igen
Jeg har lidt svært ved at svare på, hvorfor du ikke kan komme igennem til os på din telefon. Når du gerne vil chatte med os, skal du gå ind på www.cyberhus.dk. Når du er inde på hjemmesiden, skulle der gerne poppe et vindue op med aktive chats, her kan du trykke på Silkeborg chatten og chatte med os. Hvis den ikke popper op, kan du trykke på "Ung i" og så vælge Silkeborg, og indenfor åbningstiderne kan du så trykke på knappen "Åben" og dermed komme ind til chatten. Vi er flere rådgivere på om aftenen, så der skulle være rig mulighed for at komme igennem til os. Du kan eventuelt også prøve, om det vil virke, hvis du prøver over computer eller tablet.
Vi har også et andet tilbud til dig, hvor du kan få en snak med vores lokale ungerådgiver Charlotte. Det kan både være over SMS, telefonopkald eller fysisk, hvis det mere er det, som du har brug for. Jeg har sat et link ind nedenfor, hvor du kan se, hvordan du kan komme i kontakt med Charlotte. https://silkeborg.dk/Borger/Handicap-Psykiatri-og-Misbrug/Aaben-ungeraadgivning
Jeg håber, at det lykkes for dig!
Venlig hilsen chatteamet i Silkeborg