Ung i Odder
brevkassespørgsmål af
Mig igen
17 år
Hej Det er mig igen, mig som skrev om scooter banden, eller scooter drengene som I vælger at kalde dem. Ved ikke hvem der der går ind under betegnelsen, men oplever stadigt at føle mig truet af en anden gruppe når vi er på gaden fredag eller lørdag aften. Må vi også ringe ex. en fredag aften kl 1 hvis vi føler os utrygge? Ked af at blande mine forældre ind i det så de også får problemer.

Svar:
Kære mig igen:-)
Åh hvor er jeg ked af at høre at, du stadig føler dig truet… Hvor er det bare ærgerligt og ikke i orden, at du skal føle sig utryg ved at tage ud i weekenderne. Hvis du føler dig truet er det en alvorlig sag og du er nødt til at fortælle det til dine forældre og ringe til politiet på tlf. 114. Ingen unge må gå med en sådan følelse alene.
SSP & Forebyggelse i Odder er nogle gange på gaden, men ofte i forbindelse med arrangementer som byfester eller andre events, så hvis du ser os på gaden (der står SSP & Forebyggelse på tøjet:-) så er du meget velkommen til at kontakte os…
Du er også stadig meget velkommen til at ringe til Odder kommunes SSP koordinator Kristian Kilt på tlf. 20 90 34 11 eller find ham på Messenger.  Kristian kan ikke rykke ud som politiet, men han ved alt om hvad der bliver lavet af tiltag i Odder Kommune og hvis man har specifikke bekymringer som dem du har.. så ved jeg at, han meget gerne vil høre om det.
Tak for dit brev og du er selvfølgelig altid velkommen til at skrive igen!
KH Line