Nu er det sommer :)
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Line. Du har før givet mig et godt svar om voksenven. Nu er det sommer og så er Odder det allebedste sted jeg kan bo:) Jeg elsker strand og sommerliv og tager bussen til saxild. Jeg tager alene afsted og det er self lidt kedelig men ok for kan godt lide at kigge på de andre på stranden og måske få kontakt til nogle. Er der nogen af jer derude eller andre voksen som jeg måske kan tale med hvis jeg får brug for det?

Svar:
Kære dig,
Fedt at høre fra dig igen. Vil lige starte med at sige, et stort undskyld for det sene svar! Jeg håber at du har haft en skøn sommer og nogle gode timer ved starnden, når vejret har været til det:-)
Vores team har været på gaden i løbet af sommeren, bla. til de forskellige byfester. Til Odderbyfest har vi både været i byen om dagen og aften, men ellers er  det er dog mest om aften, vi er på gaden... Derfor har du nok ikke mødt os ved stranden:-)
Hvis du har lyst, vil jeg gerne mødes med dig en dag, så kan vi tale om hvad der er af foreninger og klubber i Odder, hvor der er mulighed for at skabe lidt netværk?
Du er velkommen til at skrive eller ringe til mig på: 21 28 76 33
Mange hilsner fra Line -Ungekonsulent I Odder