Kan i hjælpe
brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
Kan i hjælpe mig væk er blive slået siden jeg var 7 år. Jeg vil ikke mere jeg kan ikke mere hvordan får jeg hjælp plizz svar tilbage når.i set brevet skal nok holde øje  obs jeg hedder Elias

Svar:
Kære Elias,
Hvor er det supersejt at du skriver herind, det er jeg meget glad for at du gør...
Ingen børn skal blive slået af deres forældre, og du skal have hjælp til at få det stoppet!
Måden du bedst får hjælp på, er ved at sige det til en anden voksen. Det kunne måske være en af dine lærer på skolen eller en anden voksen du er tryg ved.
Hvis man fortæller, at man bliver slået derhjemme SKAL den voksne faktisk hjælpe dig, vidste du godt det?
Hvis du ikke ved hvem du kan snakke med om det, så vil jeg også meget gerne hjælpe dig.
Du må meget gerne ringe eller skrive til mig på mit nummer: 21 28 76 33. Så vil jeg hjælpe dig med at komme i kontakt med en rådgiver som gerne vil snakke med dig og finde ud af hvordan de bedst kan hjælpe dig.
Jeg håber meget på du kan bruge mit svar. Du er en modig dreng og jeg er sikker på at du også finder mod til at søge hjælp så vi kan få det stoppet.
Kærlig hilsen
Line