bedste vindene og ridning
brevkassespørgsmål af
olga
12 år
jeg har min aller bedste vindene og vi rider sammen men min hest har noget så jeg kan ikke ride på hende og min vindene viser hele tiden videoer af hende der springer eller rider og det ville jeg også hvad skal jeg gøre

Svar:
Hej Olga :)
Tak for dit spørgsmål!
Hvor er det fedt at du har en fritidsinteresse som du er glad for og som du kan dele med din veninde:)
Hvor er det samtidig synd for din hest at hun lige nu ikke kan det samme som tidligere. Jeg kan godt forstå det så påvirker dig ekstra meget at se din veninde lave videoer med sin hest.
Din veninde er måske ikke klar over at det kan gøre dig lidt misundelig, at se hende lave  videoerne; Kan du tale med din veninde om, om hun vil låne dig sin hest og filme dig, hvor du springer indtil din egen hest er klar igen?
Nogen gange kan det være ret godt at vi får talt om en ting som misundelse, så den ikke vokser. Det er helt naturligt og ok at være misundelige på hinanden, så længe det ikke udvikler sig til jalousi.
Vi vil alle sammen gerne være dygtige og vise det. Måske kan du lave nogle videoer med din hest hvor du ikke behøver at præstere ift. at ride eller springe, men hvor du viser hende frem og fortæller om hende.
Jeg håber du finder en god løsning for det, Olga.
Du er velkommen til at skrive igen:)
Rigtig dejlig påske til dig, din veninde og din hest:)
Kh Maria Ungerådgiver,
Okay Ung