Svære tider
brevkassespørgsmål af
Hej det mig:)
14 år
Hej.
Jeg er vild med en dreng som er vild med en anden):
Han gør mig glad, jeg hår ondt i maven når jeg ser ham, han vil altid hjælpe mig, han er sød, hjælpsom og alt han er bare den rigtige men han er dsv vild med en anden pige. Så ved ik hvad jeg skal gøre !
PS. Vi er venner.

Svar:
Hej
Kærlighed er ikke altid en let ting.  Jeg vil anbefale dig at snakke med nogen om det, måske en ven/veninde det altid godt at snakke om ens føleser når det er svært.  Jeg ville råde dig til at se mulighederne i at i trods alt kan være gode venner, og på den måde kan du stadig nyde hans selskab og hjælp:-)
du er velkommen til at fange os på chatten når vi er online hvis du har behov for at snakke med nogen:-)