Sommerferie i ingenmandland1
brevkassespørgsmål af
Sofie A
14 år
Hej Brevkasse :)
Hvor går jeg hen og finder nye venner i sommerferien.  Bor i en lille by ved Frederikshavn. Føler mig lidt alene og vi skal ikke på ferie. Alt virker lukket på skolen og alle dem som jeg kender er væk med deres familie. Jeg vil gerne spille håndbold men min far vil ikke betale for det. Kan jeg gøre det gratis uden min far ved det?
Håber I kan hjælpe mig?

Svar:
Jeg beklager at du først nu får svar på dine spørgsmål.
Nu er ferien forbi og du er tilbage på skolen sammen med alle de andre elever, så jeg håber at du igen hygger dig sammen med dine venner.
I nogle idrætsklubber kan man spille gratis i en prøveperiode, så prøv at kontakte klubben og hør om dine muligheder. Jeg synes at du skal væe åben over for din far, og så kan det jo være at han ændre holdning når han ser hvor glad du er for at spille håndbold.
Held og lykke med håndbolden