Sommer i frederikshavn?
brevkassespørgsmål af
Emma
16 år
Fandt jeg lige her på en google søgning. Forsøger at stoppe med hash men det er svært. Der er simpelthen så mange der tilbyder mig det hele tiden og alle de steder som jeg kommer i byen er der altid en joint i gang. Hvordan pokker kommer jeg videre? Tror måske jeg bedsts kan flytte fra byen for at slippe fri. Jeg har bare ikke rigtig penge til at flytte selv og min mor og far har heller ikke. Kan jeg få nogen form for hjælp fra kommunen?

Svar:
Det kan være rigtigt svært at stoppe med at ryge hash, og der findes ikke en enkel løsnig på hvordan det kan lade sig gøre. Jeg kan forstå at du har prøvet at stoppe, men at du nok har brug for lidt ekstra hjælp for at stoppe helt. Jeg vil foreslå at du kontakter mig så vi sammen kan finde den rigtige løsning for dig. Du vil være annonym og det vi taler om vil ikke blive blive givet videre.
Du kan kontakte mig på tlf. 51 50 53 49
Hilsen
SSP konsulent Allan Enevoldsen