er der andre her inde der er blevet anholdt/taget med af politiet 4-10 gange om ugen i lidt over de sidste 2 måneder. Jeg blev taget med i detention, nogle gange snakket med betjente 2-3 timer og andre gange blevet kørt til psyk (som de ikke har gjort siden tirsdag for ca. 2 uger...
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
Jeg er rimelig anderledes end dem i min klasse. Når jeg vælger musik vælger jeg 80er musik. Det er åbenbart kun for gamle mennesker mener alle i min klasse.
Så er jeg også ret interesseret i film og fransk filosofi fx Jean Paul Santre. Der er ingen der forstår min tankegang. Når de så...
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
Tilføj kommentar