hej jeg er en pige på 17 år. For nylig blev jeg kærester med en dreng fra min efterskole jeg har kunne li‘ i noget tid. Han har aldrig haft en kæreste før så tænkte der var nok nogle ting han ik var så god til nu når han ik har haft en kæreste før. Men jeg synes det er virkelig slemt, fordi han...
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
Hej, jeg er 12 år gammel, og jeg er bange for at jeg er overvægtig, for jeg væger 47 kl.
Er jeg så overvægtig.
Og skal jeg tabe mig?
Please hjælp mig🙏🙏
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
Kommentarer
Tænker bare du kan spørge tandlægen, hun/han ved det godt :)
Tilføj kommentar