Da jeg var 10 gik jeg kun i bad en gang
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
skammet af at være omskåret
Hej Cyberhus
jeg er 14 år og blev omskåret der jeg var lille begrund af forhudsnæring, jeg har det svært ved at acceptere at det er sådan. Når jeg går i bad til idræt prøver jeg altid at gemme min pik, og nogle gange sprænger jeg bad over. Jeg bliver også bange af at tænke på når jeg skal...
Menstruation
Hej jeg er en pige på 14 snart 15 år
Jeg har ikke fået min menstruation endnu og det går mig meget på og jeg bliver tit drillet med det, hvad kan jeg gøre for de stopper og hvornår kommer menstruationen?
Jeg vejer ikke særlig meget kun omkring 45kg har det niget at gøre med jeg...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


