Jeg kvalificerer både som dreng og pige
hemmelighed af
Laura
12 år
Oprettet 7 år 10 måneder siden
Jeg kvalificerer både som dreng og pige
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Problem med fyre
Hejsa. Jeg har lidt et problem med fyre...
Jeg er single, men vil gerne have en kæreste. Synes bare det er svært og jeg har svært ved at blive forelsket i det ydre, så vil gerne lære en person ordentligt at kende og det kan jo tage sin tid. Jeg snakker derfor med nogle fyre og vi bliver...
0
Jeg har virkelig lyst til at skade mig s
Jeg har virkelig lyst til at skade mig selv. Har gjort det før men så stoppede jeg. Kan ikke sige jeg har det skidt igen nu hvor det endelig går okay.
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


