Min venner slår mig.
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Forvirrende forhold til min bedste ven
Hey, jeg tror jeg har skrevet ind om det her før. Og ved måske egentlig godt hvad jeg burde gøre. Men nu prøver jeg at hører jer ad. Jeg er forelsket i min bedste ven. Vi har været venner i 3 år cirka. Han er 18 år ældre end mig. Men jeg ser det ikke som et problem. Og han er bare så forvirrende...
Inderst inde
Skær hele tiden og er helt alene, men hvordan skal jeg sige det til nogen når alle har for travlt?
Hvorfor har jeg det sådan? Er der noget galt med mig
Hvorfor, hvorfor skal jeg have det sådan, ved ikke hvad jeg føler, føler mig irriterende, ked af det og har det som om ingen kan lide mig, som gør at jeg bliver helt vild utilpas med mig selv, og virkelig usikker. Hader den her føles, da det også går ud over andre, men kan bare ikke...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


