Nogle gange har jeg alt for god stil og
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Barbering
Jeg er en dreng på 14 år og jeg vil gerne spøge mine forældre om jeg ikke kan så en barbermaskine til mine hår på min tissemand. Jeg gad rigtigt godt at have en for jeg synes at det er begyndt at være irreterne med så mange hår. Jeg har prøvet at klippe det med en saks men det væsker bare så...
Mit crush er et No-go
Mit problem er lidt blandet, for først og fremmest har jeg ikke nogen venner i skolen og er derfor begyndt at komme i et mødested for unge, der føler sig alene. Det har jeg været smadderglad for og har mødt mange søde mennesker.
For et par uger siden mødte jeg så den her fyr til et...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


