jeg vil gerne have anoreksi og jeg er må
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
jeg elsker ikke min far,fordi han tog mi
Fester for unge
Hej! Det fordi at alle mine veninder og alle mine klasse karmerater er begyndt at tage til fester og alt muligt, men mit spørgsmål er bare hvilken steder er der fester og helst en for alle. Og alkohol og det hele plsss svar:)
Crush eller Forelsket det er ligemeget
Hej, jeg er en 13 årige pige! Jeg er forelsket eller har et crush på en dreng eller noget, det ved jeg ikke rigtig men syntes at han er sød og kunne godt se ham som mere end bare en ven. Vi taler godt sammen og sådan noget, og jeg har sådan lyst til at spørge om han vil med mig hjem efter skole...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


