Jeg lagede engang én af mine venners tel
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Afstemning
Jeg skal til lægen
Jeg har i en længere periode døjet med tæt forhud. Det er noget der tynger mig i dagligdagen. Jeg har også hvad jeg tror der er lichen sclerosus. Det gør også ondt når jeg pisser. Selfølgelig skal jeg til lægen, men jeg kan ikke få mig selv til at snakke med mine forældre om det. Hvad bør jeg...
Give ting væk til venner og bekendte
Hej, jeg er 21 år gammen, bor i en lejlighed med min kæreste. Vi har ikke særlig mange penge men det gør ikke rigtig noget fordi vi bruger ikke særlig mange.
Jeg er medlem af en del foreninger og betaler penge til hjælpeorganisationer så som folkekirkens nødhjælp og Green peace....
Hej med jer
Hej jeg så heldig at bo med min 30 årig fyr og vores dejlig plejebarn som er min lillebror nu han så spurgt om han må gå på chat sider hvad jers holdning han er 9 år vil i komme med nogen forslag og måske nogen sider han ikke et computer barn han spiller fodbold og er
Et ud barn...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


