jeg har verdens største crush på en kend
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Drenge venner
Hej jeg vil gerne have en drenge ven, men når jeg prøver at få en drenge ven så tror han at jeg er vild med ham, er der nogen der har nogle ideer til hvordan at jeg kan få en drenge ven
Nabo’en part 2
Tak for det tidligere svar. Nu står jeg så bare og ikke ved hvad jeg skal gøre her efter. Følelserne er stadig det samme og måske endda vokset en anelse mere end sidst og føler lidt de stiger for næsten hver dag der går (virker måske som lidt meget fløde , men passer) Det har stået på et par...
psykisk sygdom
Hej mit navn er Tobias jeg 14 år gammel.
Og jeg har et spørgsmål?
Nu har jeg en mor der er psykisk syg angst og mange andre ting jeg laver næste alle ting når jeg er ved hende. Og ja mine forældre er skilt.
Jeg laver mad, gør rent, rydde op ja jeg laver mange ting en mor skulle...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


