Jeg har det rigtig svært pt jeg er i spi
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Kærestesorg
Jeg slog op med min kæreste for 6 dage siden men nu savner jeg ham så meget at jeg har ondt i maven. Jeg vil ikke være sammen med ham igen så hvorfor har jeg det så sådan her. Er det normalt og hvor længe bliver det ved😥
Forelsket i lærer
Hej Brevkassen
Jeg vil gerne starte med at skrive, at jeg er glad for, at der er sider som denne, hvor man kan søge råd og vejledning, specielt hvis det noget som er svært at tale om!
Jeg er kommet i den uheldige situation, at jeg er blevet forelsket i min lærer. Hun er den sødeste...
Venner med eks?
Hejsa Min ekskæreste og jeg slog op for omkring en uge siden. Det var ham der slog op, og begrundelsen var bare at han ikke elskede mig, og vores forhold på "samme måde" mere. Han sagde dog efterfølgende, at han stadig synes jeg er fantastisk, og han håbede virkelig at det skulle være foraltid,...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


