Jeg får topkarakterer i alt, men jeg føl
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Har det ikke godt derhjemme.
Hej. Jeg er en pige på 14 år.
Jeg har det virkelig svært derhjemme. Jeg har overvejet at tale med min lærer om det et par gange. Men jeg springer altid fra igen. Mine forældre er skilt og både min mor og min far har fået ny kæreste. Jeg bor hos min far hver anden weekend, og ellers er jeg...
Omskæring på pige
Hej
Jeg skriver fordi jeg vil høre, om der er nogen der har erfaring med omskæring som pige. Jeg har veninde, hvor forældre gerne vil lave sunnah-omskæring, men vil gerne fortælle hende om hvordan andre har oplevet det.
Håber nogle vil hjælpe.
Hvordan får man en tampon op i ens skede
Hej jeg er en pige på 13 år og vil meget gerne spørge om hvordan man får en tampon op i skede fordi jeg skal til svømning og er mega nervøs for at det ikke holder. Har hørt at det ikke skal gøre ondt heller ikke første gang det kan man vil ikke undgå eller kan man ?
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


