Jeg er selvskadende og har været det i 3
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
kærsten
hej
jeg har lidt brug for hjælp mig og min kærste skænes tit men ved ikke hvad jeg gør forkert så ville høre om der er nogen der kender det og som kan give mig nogle råd om det
Sex
Hej
Jeg har en super dejlig kæreste, men sagen er bare at han er virkelig dårlig i sengen. Vi har haft seng mange gange. Han er dårlig til at give mig finger og han kommer vildt hurtigt så jeg når aldrig at få en orgasme fordi så er han færdig.
Jeg har fortalt det til mine bedste...
Ven med stærk autisme
Hej Cyberhus.
Jeg er en dreng på 20, som har en ven med (stærk) autisme, (også 20). Problemet opstår bl.a. når vi er ude blandt andre, ofte når en bil kører forbi råber han mærkelige ord efter den, hvilket for mig godt kunne lyde som om han ville starte en samtale, men han siger...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


