Jeg er selvskadende og har været det i 3
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
kan drenge lide at man er thicc?
jeg er 14 og vejer 60 kg. jeg er 170 og ik overvægtig bare ik tynd. kan drenge faktisk godt lide man er thicc? eller er det bare noget de siger. er det okay hvis man stadig har en god røv osv.
Mentalt
Hej brevkassen Jeg skriver fordi jeg har haft svært i de seneste 6-7 år ved at vise følelser jeg ikke kan føle, og jeg ikke føler andet end tomhed. Når jeg sidder i klassen føler jeg at jeg ikke kan koncentrere mig, jeg har HELT ÆRLIGT lyst til at smadre alle der siger et ord i en anden...
Min roomie
Hej med jer.
Hej jeg bor på værelse med 4 andre på min efterskole. En af dem har ikke så mange venner og er lidt speciel og anderledes. Hun er lidt en joke for mange på efterskolen og der er ike så mange der kan lide hende. Mine 3 andre roomies er ikke så søde mod hende, de afbryder hende...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


