jeg er ikke en pigen
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Hår på penis
Hej. Er det normalt at man ikke har helt vildt mange hår på penis når man er 14 år og kan man få det til at gro hurtigere?
Barn eller ung?
Hej Jeg har tænkt lidt over hvornår man er barn og hvornår man er ung. Jeg synes der er mange der glemmer at man ikke enten er barn eller voksen, men godt kan et eller andet sted i mellem det, men er det mig der er forkert på den?
min veninde..
Min venindes mor er ekstremt streng overfor min veninde, og jeg kan virkeligt mærke at det påvirker hende. Hendes mor kalder hende for det første nogle dumme ting, og da hun (min veninde) har en mindre søster, har min veninde fået at vide at hendes søster er favoritbarnet.
Det gør mig...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


