Jeg er død inden i - vil bare gerne dø h
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Slags generthed
Hej alle. Jeg er ret genert overfor piger omkring min egen alder, hvilket så gører at jeg føler lidt ubehag når jeg er tæt nok på en pige (omkring 1-2 meter tæt på eller mindre afstand), og når jeg er den eneste dreng inde i et rum sammen med nogle piger, og i det tilfælde så er afstanden...
sår
Hej. Jeg selvskader med barberblad, både på arme og ben. Men igennem det sidste halve år har rifterne brugt lang tid på at hele. Jeg skar mig på benene for en måned siden, og der er stadig tydelige rødlige streger efter det. Jeg smører eight hour creme på 2 gange dagligt. Men det hjælper ikke....
Reltebon
Hej,
Jeg har overvejet rigtig længe at begå selvmord og jeg har fået fat i Reltebon og har samtidig rigtig mange sovepiller. Det hele kombineret med alkohol så er det farvel til livet. Men kan i fortælle hvor mange Reltebon jeg skal tage?
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


