I går da jeg kom hjem så jeg min ven fab
hemmelighed af
Anonym
12 år
Oprettet 10 år 1 måned siden
I går da jeg kom hjem så jeg min ven fabbe i sofaen! :(( han hedder b*****
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Okay at sove med bar overkrop?
Da mig og min veninde ikke var udviklet sov vi altid i nattøj når vi havde en soveaftale. Nu er vi begge to blevet udviklet og så har det lissom været naturligt at vi er begyndt at sove sammen i bar overkrop. Det er lidt svært og forklare. Jeg føler ialftfald jeg lissom har noget og komme med nu...
0
Jeg lyver meget om at jeg er syg så jeg
Hemmelighed
Af
13 år · 10 år 1 måned siden
Jeg lyver meget om at jeg er syg så jeg ikke kan komme i skole eller bliver sendt hjem fra skole da jeg ikke har det godt med at være der
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


