Hejsa, Jeg har observeret at jeg desværre oftest har en voldsom overreaktion på små situationer, og at dette 9/10 gange går ud over mine nærmeste - og specielt min kæreste. Så sent som igår røg vi ind i en konflikt da vi skulle spille LoL. Vi har snakket om det efterfølgende - jeg blev sur og...
Jeppe, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Hej Jeg har gjort selvskade over en periode, og forsøger egentlig at stoppe mig selv i det. Hvem og hvordan skal man i kontakt med, for eventuelt hjælp mod dette?
Gro, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål