jeg har selv en ring i mit venste ører og jeg vil også anbefale dig at have dit i Venstre fordi der er en regl med hvis du har et hul i dit højere øre er du gay, har du i begge er du bi og har du i Venstre er du hetro.
Som titlen beskriver så har jeg det svært med mit udseende. Det hele startede tilbage i 7 klasse hvor jeg havde en såkaldt “veninde” der sagde til mig, at med mit udseende og krop burde jeg være taknemmelig hvis bare en gad voldtag mig. Det ramte mig meget hårdt, og endnu værre da jeg fandt ud...
Camilla fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Hej
Har lagt mærke til at min fisse føles anderledes end hva den plejer føler jeg ka mærke den tæt på min numse og synes virkelig det mærkeligt og hvis jeg spænder numsen gør det lidt ondt. Hvis nu jeg rører dernede ka jeg mærke min fisse tættere på min ræv end hva den plejer være? Hva sku...
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
Kommentarer
Det er helt fint og ret pænt til mange
Jeg syns det er alt for femi til drenge. La' vær!
jeg har selv en ring i mit venste ører og jeg vil også anbefale dig at have dit i Venstre fordi der er en regl med hvis du har et hul i dit højere øre er du gay, har du i begge er du bi og har du i Venstre er du hetro.
Tilføj kommentar