Gerne svar fra piger og drenge, vær 100% ærlige..............................

forumspørgsmål

Gerne svar fra piger og drenge, vær 100% ærlige..............................

forumspørgsmål af
I
Oprettet 12 år 5 måneder siden

 Hej piger og drenge.

Jeg har brug for lidt hjælp med noget tøjstil, og har egentlig også nogle spørgsmål...
I behøver ikke svare på dem alle, hvis I ikke lige orker det.... :)

1. Hvad for en tøjstil syntes I klæder piger? Farve, kjole eller jeans? ( for drengene)

2. Alle piger har næsten lyst hår i dag eller leverpostejsfarvet.... Og blå, grønne eller grå øjne.. (Har spurgt om det før, og vil ikke fylde hele cyberhus's side ud med mig, det har jeg det ikke godt med. Så bare glem de andre jeg har skrevet tidligere..)
Spørgsmålet er så: Kan drenge bedst lide piger der ser sådan ud? Med lyst hår, og blå øjne, eller er det ligemeget? (Har desværre selv mørkebrunt hår, og mørke chokoladebrune øjne, med klam lys hud) Jeg er dansker. 

3. Jeg har rigtig dårlig selvtillid. Jeg besvimer næsten, når jeg skal op til tavlen i skolen. De fleste lytter dog ikke, men sidder og snakker, og jeg har sådan på fornemmelsen at de sidder og snakker om mig. Men det er jo ikke sikkert.....
Hvad skal jeg gøre for at få en bedre selvtillid?

4. Hvad skal man gøre for at få drengenes opmærksomhed? Jeg er ikke en højtråbende person.. Såe.. jeg skal finde på noget andet.. :)

Tak fordi I læste med :)

I

 

Kommentarer

1. Der er ikke noget som klæder ALLE piger godt, det er MEGET forskelligt fra person til person. Nogle med jeans, converse osv, afslappet tøj osv. Andre med lidt "finere"  stil. Det kommer an på hvordan piger er og hvad der passer til hende! - Men noget jeg personligt er turn off, er piger som render rundt i alt det der tøj der for "stort", så som bullrot. De må da gerne gøre det en gang imellem, med nogle træningsbukser, har jeg intet imod, men når de har det som jeg vil kalde "tough" type tøj, så nej.

Make-up.. godt være du ikke spørger om det, MEN.. Lad vær med at brug for meget, brug så det passer dig, be you self.

2. Det er ikke noget "bedst". Det kommer 100% an på drengen, det er smag og behag. Der er jo ingen bestemt opskrift. Jeg vil ikke sige at blondiner er pænere end brunetter eller rødhåret, det kommer meget an på personen, "ser hun godt?" passer det hele sammen? Tøjstil, hende, håret, væremåde osv.

3. Du er bange for at gøre noget dumt. Jeg har selv været der, det var pisse irriterende! Jeg er så stille kommet over det. Jeg begyndte at tænke "Er det virkelig så slemt?" - Du skal først og fremmest finde mod på at overskride de grænser! Så kommer det hele! - Du kunne evt. læse om retorik, når du bliver bedre. Retorik får dig til at virke meget mere sikker og vil hjælpe :)

4. Nej, du er ikke en højtråbende person, det finder jeg som en god ting, kommer selvfølgelig an på hvor "stille" du er. Du skal bare være dig selv, måske tænker over hvad du siger og gør, ikke virke arrogant eller lign (Siger ikke at du er det, for det kan jeg jo ikke sige)

Jeg synes selv at piger som er højtråbende, er så irriterende... Så hellere de lidt stille piger, som virker søde, smule genert, tænke på andre osv.

/Pew

567

Tak Pew.

Jeg er virkelig glad for at du har hjulpet mig, det betyder rigtig meget. :) 1000 tak :)

Isabellla

610

Jamen, det var så lidt :) Skulle det være en anden gang :)

Gå så ud at være dig selv! :D (Så du kan være dig selv vedkend :P)

Pew

572

Er rigtig glad for du skriver det, Er selv Rødhåret. Eller sådan en Orange agtig farve (:

578

Hej, jeg var selv som dig. En dag gik det bare op for mig hvor spild af tid det var af "hade" sig selv. Få det bedste ud af det du har. Hvis du har klam hud, så spis bedre, motioner, og brug produkter.

De fleste drenge jeg kender, er til mørkhårede piger! Jeg kunne da godt tænke mig at have flot mørkt hår og brune øjne :)

Det som drenge tænder på er hvis en pige er selvsikker, glad og smilende. Smil og vær åben. I starten kan det føles virkelig påtvunget, men det kommer! Som udgangspunkt snak med drengene somom det dine bedst buddies.

Tro mig, jeg har selv været der. Vil du virkelig sidde som 30 årig og tænke på, hvordan du i alle dine unge år spildte tiden på at være utilfreds med dig selv? De her år er storhedstiden. Ligepludselig er der rynker, hængepatter og cellulitis.. for at sige det groft.

Det handler ikke om udseende men om hvordan du bærer dig selv. Hvis du holder af dig selv og respektere dig selv vil andre gøre det samme.

Mht tøjstil prøv at lade vær med, at skjul dig i løst og posede tøj. Fremhæv dine figurer ligemeget om de er mere eller mindre. Feminent tiltrækker dog drenge.

 

Alt dette er min erfaring og min mening. Håber du kan bruge det til noget :)

 

Kh

614

Jo også mht. højtråbende giver jeg også Pew ret i, at det som oftest ikke er dem der er tiltrækkende. Du kan vende din generthed til din fordel og virke mere mystisk.. det kan de fleste lide, om det er drenge og piger, ikke sandt? :)

545

Taak :) Jeg er glad for I har hjulpet mig. Det betyder meget at få af vide at man ikke skal ændre sig specielt :)

Mange tak :)

Kh Isabella

526

Hej

Det med tavlen var også svært for mig... Men jeg spurgte min lære om jeg måtte sidde på min plads nogle gange og det måtte jeg godt. Hvis du har haft en dårlig oplevelse oppe ved tavlen skal du bare glemme det. Engang da jeg skulle fortælle om en bog så var jeg slet ikke forberet og jeg begyndte næsten at græde. Men jeg glemte det og nu går det godt for mig at fremlægge eller andet oppe ved tavlen. Ok så det jeg siger er at du skal spørge din lære om du må sidde på stolen og fremlægge. Og så skal du måske også have nogle noter i din notesbog når du er klar til at stå ved tavlen. Og husk at forberede dig!!!

Håber du kan bruge mit svar på fremlæggelse/ være ved tavlen hvor alle kigger på en. Nå ja undskyld at jeg ikke svarede på alle dine spørgsmål jeg orker det ikke skriver langsomt på en mobil.

Hilsen Peter på 12 år

563

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program