Jeg hedder Felix og synes jeg har et pænt navn. Men hvad synes I om de navne i har. Er i glade eller ked af jeres navn. Hvis i er ked af jeres navn hvad ville i så helst hedde. Hilsen Felix.
Jeg kan godt tænke mig at vide om der er nogle som har prøvet at skifte religion. Det kan eksempelvis være til islam. Jødedommen eller til kristendommen.
1) hvis i har skiftet religion var det så et ritual ii skulle igennem.
2) hvordan har I det med at have skiftet religion.
...
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
Hej jeg er 14 år og jeg kan godt lig at have ble på jeg har taget mine søskendes Bler før og har taget dem på og har tisset og skidt i dem før men nu bruger hun dem ikke længere hvad skal jeg gøre ville gerne have en ble og ville også gerne blive skiftet af min mor og hver en baby igen
Siv, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Kommentarer
Jeg er ked af mit navn, og hvis jeg skulle skifte navn, vil jeg gerne hedde Anna, Fia eller Falke.
Tilføj kommentar