Ville gerne klede mig ud som en pige :>
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus.dk,
Jeg har i lang tid haft kinks, har altid været stor fan af submissiveness og dominance i det pornografiske materiale jeg nyder i min fritid. Jeg havde en periode hvor jeg var meget glad for at forestille mig selv som den dominerende person. Efter det var jeg mere til at være den submissive person. Er stadig stor fan af begge og har mange andre kinks men det er ikke hvad det her handler om, ville bare sætte context for mine tidligere følelser.
Forleden dag så jeg helt normalt heteroseksuelt POV blowjob porno, hvilket endelig er rimelig unormalt da jeg ofte ser noget mere taboo porno. Mens jeg ornanerede fik jeg en meget stor træring til at kigge på drengen isteden for pigen. Jeg har leget rundt med ikke 100% heteroseksuelt porno før som Fx. cuck porno, men har aldrig været seksuelt tiltrukket til penis før nu. De sidste par gange jeg har ornaneret har jeg forkuseret på tissemanden og forstillet mig hvor dejligt det ville være at give den et blowjob. Nu har jeg fået rigtigt meget lyst til at klede mig ud i mere feminint tøj. Ville rigtigt gerne have knee-high sokker, nutede små trusser og en sød og comfy oversized sweater. (Meget specifikt jeg ved det godt, kan rigtigt godt lide det outfit.) problemet er bare at det ikke er noget jeg bare sådan lige kan få fat på, ville gerne spørge mine forældre om at købe det til mig men det er nemere sagdt end gjordt. Ved ikke hvad jeg skal gøre, har overvejet at tage mit søsters tøj og prøve det på, men hund ville ikke blive glad hvis jeg gjorde det. Ville bare meget gerne prøve det..
Dreng, 15

Svar:
Hej med dig
Det er helt naturligt, at man i din alder begynder at kigge efter de ting, som man synes er frække og man forsøger at finde ud af, hvad man egentlig selv er til. Det kan også indebære, at man finder ud af ting om ens egen seksualitet.
Jeg kan forstå i dit spørgsmål, at det du især har det svært med er, hvordan du får fat i noget mere feminint tøj. Jeg vil forsøge at give dig nogle råd til de overvejelser, du kan gøre dig for at prøve at gå i dametøj.
Jeg kan godt forstå, at det må være svært at finde ud af, hvordan det er lettest at få fat i dametøj. Jeg synes, at du har nogle gode overvejelser i forhold til at snakke med dine forældre om det. Selvfølgelig kan jeg godt forstå, at det vil være grænseoverskridende at spørge dine forældre. Alligevel vil jeg sige, at det er rigtig fedt, at du har tænkt på at snakke med dem. Hvis du kunne have lyst, kunne du forsøge at fortælle dem, at det er noget, du har tænkt på at prøve og at du gerne vil finde ud af, om det er noget for dig, fordi du ikke er helt sikker på det. Måske vil de være imødekommende og selv hvis de ikke skynder sig ud i en butik for at købe tøj med dig, så vil I måske kunne have en god dialog om de tanker, du gør dig.
Du nævner også selv, at du har overvejet at tage din søsters tøj, men at du ikke tror, at hun ville være så glad for det. Det kan du selvfølgelig godt have ret i. Måske vil hun ikke helt kunne forstå, hvorfor du låner hendes tøj og derfor vil hun blive sur på dig. Kunne du forsøge at tale med hende om, at du gerne vil låne hendes tøj, fordi du har gjort dig nogle tanker om, at det kunne være fedt at prøve? Du kunne endda fortælle hende, at du har haft tanker om, om det kunne være noget for dig. Jeg kan godt forstå, at det vil være rigtig grænseoverskridende og det er selvfølgelig helt forståeligt, hvis du ikke er noget, du har mod på lige nu.
Jeg kan godt forstå dine frustrationer over ikke at kunne få fat i det her dametøj. Hvis du ikke har lyst til at snakke med dine forældre eller din søster, så kunne du måske starte et andet sted. Det kunne være at gå i en butik, hvor de sælger make-up, der ikke er så dyrt og så kunne du opleve, om det var noget for dig for eksempel at have mascara på. Den er lille at have i lommen eller tasken og på den måde kan du opdage, om det var ubehageligt eller om du gerne vil gå videre med at få fat i noget dametøj.
Uanset hvordan du tænker om de råd, jeg har forsøgt at give i forhold til at komme til at gå i dametøj, så vil jeg fortælle dig, at det kan være rigtig rart at få snakket med nogle om de her ting. Jeg kan forstå, at du har mange tanker omkring din egen seksualitet og det er også rigtig fint og det er helt normalt i din alder at være i tvivl om, hvad man selv er til og ændre sig. I forhold til om du kan være i tvivl om, hvad du er til i det porno, som du ser, så kan det også være noget, du kunne have lyst til at snakke med nogen om. Det kunne for eksempel være dine forældre. Det lyder til, at du selv er meget afklaret på, hvad du vil og at du er åben for de muligheder, som du kunne tiltrækkes af og det er helt fint at prøve noget af, inden du finder ud af, hvad du er til. Måske er der heller ikke bestemte ting, som du er til og det vil jo også være helt fint at finde ud af, at du ikke på den måde er begrænset til nogle bestemte præferencer.
Jeg håber, at jeg fik svaret på dit spørgsmål og jeg vil ønske dig held og lykke med den proces, som du står i lige nu. Husk på at du ikke behøver at have travlt med at finde ud af alting om dig selv her og nu. Tag gerne din tid og nyd tiden, hvor du finder ud af, hvordan du udformer dig både seksuelt og personligt.
Med venlig hilsen
Signe M.