Venners penis

brevkassespørgsmål

Venners penis

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 5 år 7 måneder siden

Når vi er til gymnastik og vi så går i bad så kan jeg ikke lade være med at kikke på de andres pik den eneste grund til jeg gøre det er forde at de er så store og hænger og bare og dingler der.men min pik er bare så lille jeg vil ønske det var min er det normalt

Svar:

Hej Anonym

Ja, det er helt normalt at være nysgerrig, og kigge på de andres pikke, i omklædningen.

Nysgerrighed er noget af det mest naturlige, og når man står der sammen med andre, der ikke har tøj på, er det helt normalt at kigge. Børn gør det. Unge gør det og voksne gør det.

Når man kommer i puberteten, begynder alting at vokse. På nogle vokser pikken hurtigt, og for andre går der lidt længere tid. Jeg kan sagtens følge din følelse, og dit ønske om at din pik også snart skal vokse. Det er jeg også sikker på den snart vil gøre. Det er som sagt forskelligt fra person til person. Der er ikke andet at gøre, end at have lidt tålmodighed, for det skal nok komme.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål