Våd

brevkassespørgsmål

Våd

brevkassespørgsmål af
Annonym
14 år

Hej. Jeg har oplevet at når jeg onanere er jeg meget våd, ved bare ikke om det er normalt. Vil nemlig også gerne lave nogen seksuelle ting med nogen andre mennesker... tak på forhånd

Svar:

Hej Annonym

Det er helt almindeligt at blive våd, eller meget våd, når man onanerer.

Man bliver våd, fordi man bliver liderlig, og væsken kommer for at hjælpe med til at det hele glider lidt lettere når man har sex. Så drengen nemmere kan få sin penis op i pigen. Derfor er det ikke bare normalt, men rigtig vigtigt at man kan blive våd. Ellers kan det nemlig godt gøre lidt ondt, og gøre det lidt svært, når man skal have sex.

Men det virker altså på samme måde, når man onanerer. Man bliver våd, fordi man bliver liderlig, og det er fuldstændig almindeligt.

Venligst Thea

Theas billede
Thea fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål