Udflåd

brevkassespørgsmål

Udflåd

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 4 år 5 dage siden

Hej jeg har hver dag det her hvide noget i mine underbukser jeg startede med at tro at det. var udflåd men det er der hver dag og det er helt vildt iaterende jeg vil ønske det ville gå væk kan jeg gøre noget ved det? Hvad er det? Og hvorfor har jeg det?

Svar:

Hej med dig!

Det lyder for mig som om, at du har helt ret i din første tanke, for det lyder som om, at det er udflåd, som du oplever. Udflåd kan sagtens være der dagligt, da det er slim og sådan fra skeden, som skal være der, og som holder skeden fugtig. For at holde skeden ren så producerer kroppen dog hele tiden nyt slim, som så gør, at det "gamle" kommer ud som udflåd. Det er altså helt normalt, det du oplever, og det er ikke farligt. Jeg kan godt forstå, at det kan være lidt irriterende, men det er en hel normal ting, som langt de fleste kvinder oplever. Det kan være forskelligt, hvor meget der kommer, og nogle gange kan man i perioder opleve, at der kommer lidt mere, end der plejer. Det skulle dog gerne selv gå i orden igen.

Man skal kun være bekymret, hvis ens udflåd begynder at lugte rigtig meget og rigtig grimt, så kan man have fået sig en smule betændelse, og så skal man snakke med sin læge. Men det som du beskriver lyder helt normalt og ufarligt.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål!

Mange hilsner

Amanda

Amandas billede
Amanda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål