Tvangs onani og blotteri.
brevkassespørgsmål af
Peter
29 år
Hej cyperhus. Jeg er en voksen mand som har det problem, at jeg onaner og til 5 gange om dagen hvor jeg også får sædafgang. Det er ikke kun når jeg er hjemme, også når jeg er på vej til og fra skole, skal jeg ned i en park for at onaner så jeg kan slappe af bagefter. Men når jeg også er i byen i weekenden og har set en sød pige, skal jeg også uden for, for at få en spiller. Men det ender altid med, at jeg venter på pigerne når de er på vej hjem fra byen, for så at blotte min stive penis mens jeg onaner og stønner. Jeg har haft denne lyst i 2 år, mit store problem er at jeg er gift og har en datter på 8 år. Min kone har lagt mærke til at jeg kikker meget på de meget unge skolepiger og at jeg onaner til let påklædte billeder af 10-12 årige piger. Som jeg faktisk også er begyndt at onaner til, når jeg ser dem ved skolen. Jeg håber i kan hjælpe eller komme med et forslag til at komme vidre med mit problem. Ps. Ikke sexologisk klinik, da de siger at jeg ikke er syg nok til behandling. Venlig hilsen Peter

Svar:
Hej Peter
Det er rigtig godt du skriver, for du har tydeligvis brug for hjælp.
Vi kan desværre ikke tilbyde dig et svar på dit spørgsmål. Cyberhus er et rådgivningstilbud til børn og unge mellem 9-23 år. Vi garanterer alle svar, og da vi modtager rigtig mange spørgsmål er vi nødt til at sortere spørgsmål, fra voksne udenfor vores målgruppe fra, hvis vi skal kunne overholde den garanti.
Du skriver at sexologisk klinik ikke kan hjælpe dig, da du ikke er "syg" nok. Har du mon fortalt om de her tanker om børn, og at det har udviklet sig sådan at du ikke længere "kun" onanerer til billeder af børn, men også er begyndt at onanere til synet af børn, når du ser dem ved skolen. Måske er 5 gange daglig onani, ikke "nok" til behandling, men dine seksuelle tanker om børn burde være nok til. Derfor kan vi kun anbefale dig at kontakte Bryd Cirklen og insistere på at få hjælp.
Mvh. Cyberhus-Teamet