Tissemand

brevkassespørgsmål

Tissemand

brevkassespørgsmål af
Hemmelig bruger
16 år

Hej Cybercity, jeg er en dreng på 16 år. Jeg har et problem som jeg ikke kan tale med andre om. Når jeg får stiv pik, gør det ondt, det er ikke noget overfladisk. Men det er når jeg strammer musklen i penis eller trygger lidt hårdt på den. Hvad skal jeg gøre? Kan i give mig svar på hvad der er galt?

Svar:

Hej Hemmelig bruger

Jeg kan godt forstå du gerne vil have hjælp og svar. Men det er ikke muligt at give dig et godt svar her i brevkassen. Det kræver altså, at en læge skal se og tjekke din pik.

Ja, det er virkelig ufedt. Men det er bare endnu mere ufedt at have smerter i pikken. Det er med høj sandsynlighed noget der let kan afhjælpes, hvis en læge finder ud af hvad det handler om.

Hvis det er noget mere alvorligt (det tror jeg ikke det er) er det endnu vigtigere at få det tjekket.

Husk at det du måske synes er pinligt og akavet, er helt almindeligt for en læge. Det er lige så naturligt og udramatisk for en læge, at kigge på en pik, som det er for en mekaniker at kigge ned i en bilmotor...det er bare en naturlig del af deres arbejde.

Så se at få ringet, og få aftalt en tid.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål