Lækker emo pige
brevkassespørgsmål af
Supremeboy666
15 år
Hey jeg er en dreng på 15 med en nogenlunde veltrænet krop. Jeg er forelsket i en emo pige som jeg har mødt over Facebook og skrevet med de sidste par uger. jeg vil bare spørge om i en har nogen tips til hvordan man score en emo pige, jeg er ikke selv emo men går i en rimelig dyr og smart stil som normale teenagere i min alder ville synes var sej, men betyder normal stil ikke noet for emoer?, kh en forelsket dreng

Svar:
Hej med dig
Hvor er det dejligt at du er blevet forelsket i en pige, og at I har fundet hinanden. Du skriver at hun har en emo stil, og at du gerne vil vide hvordan du kan score hende. Jeg spekulerer på om du mon ved hvad emo står for? Emo betyder emotional (emotionel/følelsesmæssig), og var oprindeligt en subgenre (altså en under-kategori) af hardcore punk, men har udviklet sig til at blive en hel livsstil, hvor man bruger tid på særligt mere tunge/dystre følelser, mørke farver, sort tøj, hår og makeup. Nu ved jeg ikke med sikkerhed hvor involveret hun er, men jeg er helt sikker på at hun vil blive glad hvis du spørger hende. De fleste af os kan rigtig godt lide at snakke om de ting vi interesserer os for, og jeg er sikker på at hun vil være den bedste til at fortælle dig om hvad hun godt kan lide hos en fyr, og hvad der skal til for at score hende. Måske siger hun at en fyr skal være sød og kærlig - og at stil overhovedet ikke betyder noget for hende. Måske siger hun at stil er rigtig vigtigt for hende, og at hun kun vil være kærester med en anden emo. Og så kan du jo spørge dig selv om du har lyst til at skifte din stil for hendes skyld. Jeg tænker egentlig at det ikke er en god idé at skifte stil kun for en andens skyld, fordi det godt kan føles forkert og "falsk". Så hvis du overvejer det, så skal det være fordi du også selv ønsker den stil - og ikke kun pga. hende.
Når det så er sagt, så skriver I jo allerede sammen. Så jeg tænker at du måske allerede har scoret hende? Jeg tænker at hun under alle omstændigheder også må være interesseret i dig (selvom du har en anden stil), for ellers ville hun jo ikke snakke med dig. Så du må jo gøre noget rigtigt, og jeg tænker egentlig at hvis du bare fortsætter med at være nysgerrig og interesseret i hende, så skal det hele nok gå.
Jeg håber du kan bruge mit svar. Hvis du nu er nysgerrig på hvad andre unge tænker om dit spørgsmål, så husk at du kan skrive i vores forum. Du kan også besøge MitAssist, hvor det er muligt at få assists (råd/hjælp/støtte) af en masse andre drenge på din alder. Måske har de prøvet noget lignende.
Venlig Hilsen
Signe