Hvordan?

brevkassespørgsmål

Hvordan?

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år

Hej! Jeg er 19 år og er jomfru. Hver gang jeg kommer i nærheden at at have sex med en fyr, eller noget i den retning. Går jeg i panik og kan selv ikke finde ud af hvad jeg skal gøre, så jeg siger fra. Det irriterer mig helt vild, for det er ikke fordi jeg ikke er klar til det eller ikk har lyst! Jeg tror tit fyre tænker at jeg er umoden. De forstår i hvert fald ikke at jeg har det sådan. Så mit spørgsmål er hvordan kan jeg undgå at gå i panik? kh

Svar:

Hej med dig..

For at du kan få det bedste svar, så har jeg valgt at sende dit spørgsmål over til brevkassen "Sex, lyst og erotik".

Du kan finde dit svar der, inden for maks 14 dage.

Venlig hilsen

Erroll - Koordinator i Cyberhus