Han er sød
brevkassespørgsmål af
Nanna
18 år
Hej mine forældre har taget de sødeste børn i pleje en dreng på 8 og 9 og når jeg på besøg springer de i armne på mig og jeg får altid tegninger eller en slik pose eller noget legetøj med de syntes jeg skal ha med hjem. Nu mit problem så min nye fyr kommer med næste gang er bange for ders reaktion de skulle gerne være de små skønne drenge i nu med livsglæde men frygter de vil hade ham eller bliv stille min fyr glæder sig til at møde dem Er det bare mig der måske over reager jeg elsker de 2knægte højt

Svar:
Hej du :)
Det lyder som to dejlige drenge dine forældre dine forældre har taget i pleje. Det bliver da så spændende når de skal møde din nye fyr - super godt at han glæder sig til at møde dem!
Jegføler mig overbevist om at det kommer til at går godt. Måske de lige skal 'se ham an' og måske er lidt stille lige når de møder ham, men drengene har en alder hvor de vil elske at spille lidt bold, bage en kage eller lege en lille fangeleg, så det kan I prøve eller evt. en anden hyggelig fælles leg/aktivitet.
Jegkan godt forstå at du er lidt nervøs, men jeg er sikker på at de hurtigt bliver glade for ham ligesom de er for dig :) God fornøjelse!
De bedste hilsner
/ Trine