Svar Kun Hvis en ørelæge er til stede...!!
brevkassespørgsmål af
A
17 år
Men hvis man hører noget musik(volumen er på 1) og det er rigtigt højt, og man så kommer ud hvor der er er lide mere støj. Er giver det så de samme.

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål. Hvis jeg forstår det rigtigt spørger du til om forskellen på høj musik og høj generel støj.
Jeg er ikke ørelæge så ikke ekspert på området, men man kan sige at generel støj foregår i flere toner og derfor mange lyde der er svære at adskille sammenlignet med musik hvor der er færre toner og lydene er lettere at adskille.
Begge dele kan være skadelige ved for kraftige styrker og ved gentagne udsættelser give skader i øresneglen og tinnitus.
Håber du kan bruge mit svar.
Med venlig hilsen
Morten