Større/tykker i ansigtet!!! Hvorfor!!!

brevkassespørgsmål

Større/tykker i ansigtet!!! Hvorfor!!!

brevkassespørgsmål af
Teenagepigen
14 år
Oprettet 6 år 5 måneder siden

Hej.:) Jeg har lagt mærke til at mit ansigt er blevet større, og det ser ud som om jeg har taget på i ansigtet. Men jeg vejer det samme som jeg plejer. Derfor undre det mig at mit ansigt er blevet større-tykker. Det er et blødt ansigt jeg har, det er ikke fast. Kan det være følgende: 1: kan det være på grund af mine hormoner, da jeg førhen har mistet min menstruation på grund af undervægt, og den er stadig i gang med at blive regelmæssig igen. Så er det fordi min krop prøver på at fungere igen, så min menstruation kan blive ordentligt i stedet for pletblødninger. Og derfor svinger mine hormoner måske, og på den måde er jeg blevet større i ansigtet. 2: kan det have noget at gøre med at man ikke er vandt til at spise fedtstoffer i dette tilfælde smør, førhen spiste jeg slet ikke smør, men nu spiser jeg lidt smør igen fks. På knækbrød. Men det har jeg gjort i ca.2 måneder. 3: hvis det ikke er på grund af mine hormoner, eller smøret, hvad er det så? Hjælp mig. Kh. Teenagepigen.

Svar:

Kære teenagepige

Det er desværre meget svært for mig, at hjælpe dig på denne måde. Det bedste du kan gøre er at gå til din egen læge, så han/hun kan se det. Der er forskellige ting, der kan give et større ansigt, men jeg tænker ikke umiddelbart det er smør eller hormoner, der er forklaringen. Jeg vil derfor råde dig til at gå til lægen og få det undersøgt.

Alt det bedste

Maria

Marias billede
Maria har svaret på dette spørgsmål