Størrelsen
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej jeg er 14 år og vil gerne spørge om min tissemand er normal størrelse. Jeg har en tissemand der er 8cm(normal) og cirka 12 cm(stiv). Jeg ved ikke om det er stort eller småt. Jeg har det sådan når jeg kigger på den ser den ret lille ud. Men det kan også være mine øjne bare snyder mig.

Svar:
Hey Anonym
Det med størrelsen, er noget som mange tænker rigtig meget over, så rigtig fint at du skriver.
Slap størrelse, giver ikke så meget mening at måle, så man går kun ud fra mål i stiv tilstand. En helt almindelig fuldt udvokset tissemand er mellem 10-18 cm når den er stiv. Det betyder altså at din tissemand allerede nu ville være indenfor helt almindelig størrelse. Det kan sagtens være, at din vokser mere, inden du er fuldt udvokset som 20-21 årig? Det vil tiden vise. Men selv hvis den ikke gør, er din tissemand altså helt normal størrelse.
Mange hilsner
Lasse