Større bums på kønsdel

brevkassespørgsmål

Større bums på kønsdel

brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Hej Jeg har førhen prøvet at få en bums på min penis, som er gået væk efter en dag eller to. Men sidste uge fik jeg en, som jeg var dum nok til at trykke lige som så mange andre gange, men den var ikke væk dagen efter, så jeg valgte at gøre det igen. Den blev så ved med at være der, og nu en uge efter har jeg virkelig prøvet mit ypperste på ikke at røre længere, men den er blevet rød, øm og større. Er det nødvendigt at gå til lægen (der lang ventetid) eller kan jeg lade det være?

Svar:

Hej med dig

Det er godt, du skriver!

Som udgangspunkt er en bums helt ufarlig, men kan give rødme og ømhed. Langt de fleste gange går bumsen i sig selv igen eller ved at der prikkes hul på den, så bumsens indhold kan komme ud. Ved at trykke på en bums er der altid en risiko for, at der kan gå infektion i den, især hvis man ikke har helt rene hænder.

Hvis det ikke er blevet bedre, siden du skrev, synes jeg, du skal få en tid hos læge, så han/hun kan hjælpe dig.

Venlig hilsen

Louise

LouiseUs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål