For stram til sex?

brevkassespørgsmål

For stram til sex?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 6 år 3 måneder siden

Hej Cyberhus Jeg er bange for det vil gøre meget ondt første gang, fordi jeg er for stram. Er lige begyndt at bruge tampon og det går helt fint, det tog dog et stykke tid at få det til at fungere. Har i lang tid "ornaneret" ved at lægge den ene arm mellem benene uden på tøjet og presse imens jeg ligger på siden. Er begyndt at tænke på at det vel også er en slags knibeøvelse, og er derfor holdt op med det. Kan det have gjort mig for stram? Har selv prøvet flere gange at stille en finger op, og det kan jeg sagtens, men kan ikke få flere op. Kan man lave nogle øvelser for at blive løsere, og hvordan ved jeg om jeg er for stram? Mvh

Svar:

Hej du

Det er være for "stram" er sjældent. Og der er ikke nogen sikker måde at finde ud af, om man er for "stram" andet end at kaste sig ud i det, når den tid kommer.

Dog vil jeg sige, at det ikke betyder noget, om du onanerer eller ej. Det gør dig ikke strammere!

Sidst vil jeg sige, at den første gang kan være bekymrende af mange årsager for både pige og drenge. Og du er ikke den første, der har været bekymret for at være for "stram".

Derfor er det også ok at sige til sin første partner, at man er bekymret.

Håber svaret kan bruges

Venlig hilsen Jens-Christian

Jens-Christians billede
Jens Christian har svaret på dette spørgsmål