Stor penis som 15 årig

brevkassespørgsmål

Stor penis som 15 årig

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 5 år 6 måneder siden

Hej jeg skriver fordi jeg er nysgerrig på om ens penis stadig vokser selv om den er ramt 20cm som 15 årig selv om jeg har ramt puberteten lidt senere end de fleste, jeg kunne godt tænke mig at vide om der stadig er chance for at min penis vokser bare 3-5 cm mere er det en mulighed?

Svar:

Hej med dig

Som udgangspunkt så vil penis ofte være helt færdig med at vokse når man rammer de 17 år, så du kan derfor stadig være heldig at din penis vokser lidt endnu. Her vil jeg dog lige sige at gennemsnittet for de fleste drenge/mænd er en penisstørrelse på cirka 13 cm længde i stiv tilstand og cirka 9 cm i slap. Så du ligger altså allerede nu ret langt over gennemsnittet :)

Som sagt, så er der stadig mulighed for at den vokser lidt, men du kan også være glad for det du har.

Jeg håber du kan bruge mit svar

Venlige hilsner,

Signe