stiv pik

brevkassespørgsmål

stiv pik

brevkassespørgsmål af
Jonas
15 år
Oprettet 1 år 5 måneder siden

Hej jeg er en dreng på 15 år og ville høre om det er normalt at jeg får rigtig meget stiv tissemand når jeg spiser leverpostejs mader, nogle gange kommer jeg også lidt i bukserne af det, er det normalt?

Svar:

Kære dreng på 15 år

Ret interessant spørgsmål du stiller. Om det er normalt kan jeg ikke svare dig entydigt på. Det er sådan, at vi som mennesker tænder på forskellige ting, som for andre kan virke underlige.

Jeg kunne skrive mange sider om forskellige ting omkring seksualitet - men som skrevet er den meget individuel, og derfor er der ikke på den måde noget der er normalt og unormalt.

Generelt oplever mange drenge at deres pik bliver stiv i forskellige situationer. Både situationer som kan være frustrerende, direkte pinlige osv. Det er på ingen måde unormalt at opleve at pikken kan blive stiv, det behøver ikke altid have en seksuel betydning. Det kan skyldes hormonerne der raser rundt i kroppen, under den udvikling man er igennem i særligt teenageårene.

Mange hilsner Rose

Nannas billede
Rose fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål