Stønne i mens man onnerer
brevkassespørgsmål af
Xenia
12 år
Hej jeg er en pige på 12 og jeg onerner hver gang jeg er i bad. Jeg vil rigtig gerne stønne men kan man stønne når man onener? Jeg har prøvet med en tandbørste som er elektrisk men der stønner jeg ikke. Min hund slikker mig i min fisse.  Jeg vil bare så gerne stønne men det virker helt umuligt?. Jeg rtængker os nogle gange at hvis man har sex stønner man og kan derfor ikke vente med at må have sex...

Svar:
Kære Xenia
Det med onani, er meget forskelligt fra person til person, og derfor kan det også være svært at sige, hvad der skal til for at du skal stønne når du onanerer. Nogle stønner rigtig meget under onani, og senere i livet under sex, mens andre er helt stille. Begge dele er lige normalt. Det handler i sidste ende om, hvad der føles rart. Det lyder som om du har en idé om at det vil være særligt frækt, eller lækkert at stønne. Men måske er det bare, ikke rart for dig?
Jeg tænker du skal fortsætte med at onanere, og udforske hvad der føles rart og dejligt. Hvis du prøver at give dig hen, til det der føles rat, så er jeg sikker på at det kommer af sig selv. Måske vil det betyde, at du begynder at stønne, måske er det bare ikke dig.
Gode hilsner Tanja