Brevkasse

Bange for at ødelægge venskab

Hej jeg er en dreng på 17 år. Jeg går på efterskole og jeg er blevet meget vild med en pige på skolen. Vi havde elevfest for ca en uge siden hvor mig og hende kyssede. Har dog fundet ud af at det kun var fordi hun var fuld og jeg føler nu at jeg har ødelagt det venskab jeg havde med hende. Jeg...

Kasper fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Hvad tænker folk

Hej. Jeg står i den situation at jeg gerne vil væk fra mit nuværende arbejde. Jeg kan ikke se mig selv i faget eller i et dediceret normalt arbejde. Jeg vil gerne være entreprenør / iværksætter eller noget som kan give økonomisk frihed, og sikre mig et spændingsfyldt liv. Jeg er ikke bygget til...

Kylie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Forum Fjernet?

Hej cyberhus Hvorfor har I fjernet forum, altså der hvor unge kan stille spørgsmål til andre unge. Det var jeg rigtig glad for, og jeg synes, det er super ærgerligt, at har fjernet det. Tror mange andre har det på samme måde. Vh. M

Cyberhus-Teamet har svaret på dette spørgsmål