Ubeskyttet sex mens man er i høj frugtbarhed

brevkassespørgsmål

Ubeskyttet sex mens man er i høj frugtbarhed

brevkassespørgsmål af
Tulle
26 år
Oprettet 6 år 6 måneder siden

jeg havde ved et uheld sex mens jeg åbenbart var I høj frugtbarhedsfasen! Jeg tog fortrydelsespillen 12-13 timer efter! Jeg skal have min mens i den her uge! hvad er risikoen for jeg er gravid! Jeg kan slet ikke holde det ud! er pisse bange for at være gravid! Jeg fik abort for 6 mdr siden! Jeg har en datter på 1 år. Jeg skal ikke have barn life nu! Og jeg orker ikke at gennemgå endnu en abort! Hilsen den meget bekymrede!

Svar:

Hej med dig

Cyberhus er et rådgivningstilbud til børn og unge mellem 9-23 år.

Vi modtager mange spørgsmål, og for at sikre at vi kan give alle børn og unge i vores målgruppe svar, bliver vi nødt til at sortere spørgsmål fra andre fra.

Vi henviser istedet til egen læge.

Venlig hilsen
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål