Ondt mellem tommelfinger og håndled efter cykelstyrt

brevkassespørgsmål

Ondt mellem tommelfinger og håndled efter cykelstyrt

brevkassespørgsmål af
Freja
13 år
Oprettet 6 år 7 måneder siden

Hej

Jeg er en pige på 13 år som styrtede på cykel for 3 uger siden. Jeg har ikke ondt nogle steder bortset fra i hånden når jeg laver armbøjninger. Jeg kan ikke engang tage 2 normale armbøjninger så gør det ondt, det gør kun ondt når jeg lægger alt vægten over på håndledet. Det er heller ikke selve håndledet der gør ondt men det stykke der er mellem tommelfingeren og håndledet altsåpå indersiden. Håber i kan hjælpe med det her for der er virkelig irreterene.

Vh Freja

Svar:

Kære Freja

Du bliver nødt til at fortælle dine forældre om smerterne og få en tid hos din læge. Du kan faktisk have brækket en af de små knogler i håndleddet. Det er ikke farligt, men du skal kigges på af en læge så du får det helt rigtige råd til hvordan du skal forholde dig.

Rigtig god bedring.

Mange hilsner

Lise

LiseJs billede
Lise har svaret på dette spørgsmål