Hejj

brevkassespørgsmål

Hejj

brevkassespørgsmål af
M
12 år
Oprettet 6 år 6 måneder siden

hej :)

jeg er en pige på 12, og er cirka, 152-154 cm

jeg føler mig lav i forhold til de andre..

er det normalt? og hvor langtid tager det for at jeg vokser?

Svar:

Hej du

Som 12-årig pige er det bestemt ikke unormalt at have den højde, som du har nu!

Hvor meget du vokser endnu, hvornår du vokser og hvor længe du vokser kan jeg ikke svare dig præcist på.

Det afhænger meget af hvor langt du er i puberteten og hvor høje dine forældre er.

Du kan altid blive målt hos din egen læge, hvis du er i tvivl om du vokser nok.

Håber svaret kan bruges. Venlig hilsen Jens-Christian

Jens-Christians billede
Jens Christian har svaret på dette spørgsmål